LAZADA oh LAZADA

Assalamualaikum.
 
Mood bola kan sekarang. Tapi aku nak cerita pasal Lazada. Penah dengar ke tak? klik sini. My sis tengok kat situ ada bag cantik untuk her daughter. Very Cute daughter. In order nak beli murah ( takde lah murah sangat pun), she minta tolong  aku untuk COD kan bag tuh..So, sebagai seorang adik yang penyayang  VERY penyayang okies..So aku setuju. ( Tu pun sebab baru dapat gaji.ihihihi).. COD kene tambah lagi RM 5..huhuu...Sabar ajelah.
The bag owner. Rambut dia sebenarnya perang.huhu.. 
Lusa tuh dah dapat. Cepat gila. Maybe sebab KL-Selangor just sekangkang kera. He ( the postmen) call aku dan cakap " Sue Yana, saya dah ada kat Menara TM." Aku pulak blurrr " What?".. " saya hantar barang dari Lazada"..Baru lah macam sedar dari lamunan.huhuh..Mane tak blurr..aku tengah on phone layan si Sari tuh nak buat i-check ( daily work).Pergi depan dan minta he ikut aku pergi lobby. Sebab dalam dompet mahal ( ceh.. kecoh) aku tuh ada RM 5 ringgit.. Even my sister tak tahu cite nie.
 
Dalam nak sattel kan pasal Lazada ni, sempat pulak si Bro postmen ni interview aku ( Maybe i'm too shining on that day).hahahahah..He ask me " Orang mane? Dah kawen ke?"..Korang rasa apa aku jawab?????.... This is my Answer :
 
" Saya Orang Terengganu.. Lagi 2 minggu nak kawen".
 
Sound so great kan??... Jawapan soalan pertama betul.. Soalan Kedua aku tipu.. I'm not lah suka menipu. But that kind of situation, aku terpaksa.( ada ke istilah terpaksa menipu eh?).. Walaupun mungkin dia sekadar bertanya, tapi aku risau tau. Bro postmen tuh ada aku punyer phone number. Buat nya dia call aku pastuh? Tak ke nahas tuh??? Tapi kalau lah dia baca blog aku nih " Bang, sorry yer bang"...hahaha.
Moral nya perlu berhati-hati dalam setiap perkara dan sila letak nama penerima yang betul untuk Lazada yer...hihi..Meh layan gambar bag si cilik comei aku nih..
 
very the pink color..

 
This my Sister . Sorry we are not twin.hihihi.. We have same voice. Kecuali sekarang, sebab aku diserang selesama yang agak teruk..So suara seksi manja dah hilang..yang tinggal hanya suara sengau..huhuhu 
That all the story..Lazada oh Lazada.. You give me great memory.. Out dulu  and thanks for reading. Assalamualaikum :)

4 comments:

Fizah Zailani said...

Wahhh....hang x de citer pun kat aku ek..

Amanda musa said...

nie dah cite nie.hihihi

Sakira said...

Its really awesome try more , find on playstore

Danny Danials said...

I have been using this app Helium Apk : and downloaded and playing it regularly.