KOREA TRAVEL : City Hunter Filming Location

               ASSALAMUALAIKUM..

Hai kawan-kawan...How's your day..Best kan tajuk post aku kali ni..OK..Aku memang teringin sangat nak pergi korea. Sebab gilakan cerita Korea sangat-sangat... So aku buat some research tentang tempat filming location drama City Hunter.

 Pelakon wanita yang famous...Amanda Musa... ( ehhh???)..untuk versi bahasa melayu kot.hahahh


Lagi-lagi my bro yang berlakon.Ala yang Lee Min Ho tu...( berangan lah ko Manda)..hahahaha.. lokasi nyer ialah :

1) Road of Wind on Mapo Bridge - dekat sini boleh tengok permandangan malam yang cantik. Reka bentuk jambatan ni pun unik..

                                                              Seoul Korea :) 


2) Seoul Color Park - menarik sebab kita dapat lihat warna-warna berlainan dari setiap sudut. best kan.





3) The Botanical Garden BCJ in Paju - taman yang cantik dan menenangkan.

Kalau aku pergi sini, mau berangan jadi Princess .hihihi...boleh????


Ini harapan aku. Semoga Allah beri rezeki untuk ke Korea.  Harap apa yang aku tulis ni boleh beri info berguna untuk korang yang akan Travel Ke Korea akan datang.

Terima kasih sebab membaca post aku yang serba sederhana ni.. Assalamualaikum :)

P/s : gambar ni semua dari Pak cik Google. tq :)

No comments: