Friday Night Project

ASSALAMUALAIKUM.....

Tonight is Friday Night..Hari ni seriusly very busy...with whole day meeting..Peh, gaya macam CEO.. Padahal orang office sebelah pon tak kenal sape aku.

Jenuh berfikir camne nak ade internet di rumah dengan kos yang paling mudah. So...dapat idea setelah beberapa lama berfikir. ( itu pun lepas bincang dengan office mate dan orang celcom)..jangan marah..hihihi...

This post actually untuk say THANK YOU to my beloved house mate Fiza Zailani. Sebab she help me a lot untuk make up aku punyer blog yang boring gila sebelum ni..

To Fiza Zailani , kalau baca post ni. Sila beri komen. So my reader can know you..(Peh, ini ayat paksa) .hihihi..

kepada kawan-kawan yang baca blog aku ni, terima kasih banyak-banyak kerana support aku..tq so much..:)

p/s : maaf ye kawan-kawan aku tak ade gambar nak masuk dalam post ni. Next time insyallah :)

2 comments:

Fizah Zailani said...

haaaaa...bernyawa la cikit blog ko nih...hahaha..jgn marah na....

Mariam Musa said...

hahaha..tu lah..mekasih yer..sok Manda belanja makan kat rumah..hihihi