My First Love for Hijabista

 
Assalamualaikum.
 
I know aku bukan seorang peminat majalah. Beli sekadar ikut mood yang tak menentu.Korang same cam aku ke? Atau memang pencinta majalah???? Bulan nie aku punya mood, feeling sangat lah tunggang langgang..:( ..Sedih, kecewa, berduka memanjang. So untuk ubatkan hati, aku beli majalah.
 
Hijabista??Intrend??Nur??Dara??.....Stress aku uolls.. Semua majalah ni aku suka. Tapi jangan lah nak buat gila nak beli semua. So macam tajuk tu kan, aku beli Hijabista.. Buku nya tebal dan lebar gitu. Aku kan sebenarnya tak pernah tahu pasal Hijabista. My room mate yang beli..So aku tumpang baca. Sekarang dia takde..( wei..bukan meninggal k)..Dia dah tak duduk dengan aku. Balik Kampung. So kene lah beli sendiri.hihi.
 
Apa yang menarik bulan ni?..Ada CONTEST.dari Sugarscarf uolls. Sape tak nak menang tudung yang gempaq dari Sugarscarf???.hahahah..sebab tu aku beli dan juga ada tips melancong untuk si gadis Hijabi.hihi.. ( my first tudung halfmoon from Sugarscarf) 
Haa..betul kan? So aku pun nak join contest. Senang gila soalan dia.
Baca dengan teliti, jawab soalan dan hantar. Senang gila. So sekarang memang aku in love dengan Hijabista. But maybe i will buy Intrend too. Sebab Cover girl dia Hanis Zalikha (yang aku mimpikan).hihihi..So korang yang belum beli, sila lah ringan kan kaki pergi kedai dan beli. Contest tu sampai hujung bulan ni 31 Dec 2012. Jangan lepaskan peluang ok?? itu sahaja iklan tak berbayar aku kali ni. Chow chin Chii..Assalamualaikum..:)

No comments: