ISTANBUL...Aku datang!!!!

 
Assalamualaikum..
 
Iolls hari ni balik keje lambat semata-mata nak tengok cite ISTANBUL aku datang. Boss,jangan risau..Saya takde claim OT.hihihi..Ala lagi pun hujan lebat. Kira ok lah kan.Dua dalam satu. I'm not that excited nak tengok cerita ni pada mulanya. Malas nak ambik peduli.
 
Then my friend bagi copy cerita kat folder dia. So copy lah banyak-banyak. Then one of them is Istanbul aku datang.. Bukan Isketambola Aku datang ye uolls.....Aku nie kadang-kadang memang ketinggalan zaman. Cerita dah sebulan kuar panggung baru nak tengok. Ni nasib free. Bak kata Liza & Fiqa "Apa aje yang free, semua sedap".LOL..
 
Lisa Surihani super duper cute uolls. Iolls sangat jealous. She look really pretty dalam gambar candit. Kalau aku ambik candit, cam nak campak dengan camera-camera tu skali..buruk uolls..hihi..But iolls di alam nyata still cute miut...hihi..( perasan sungguh ko kan Amanda)...
 
But dalam cerita nie dia takde tunjuk betul-betul keindahan Istanbul. So, i think ok lah sebab buatnya aku nak pergi Istanbul???tak ke cari nahas tuh..Isketambola jadinya.. I like the ending so much. Lisa macam bidadari...She really pretty with gaun putih dan sanggul ala-ala inggeris uolls..Nampak lah lain sikit kan cerita melayu ni.
 
So pasni aku pun nak berangan cari BF kat Korea lah.hahah..So sape-sape yang dah tengok ISTANBUL..aku datang! moh lah komen dan beri pendapat korang pasal cerita ni. So enjoy your life & ceria-ceria selalu.. chow chin chii  ...Assalamualaikum :)

No comments: