Durian Party

Assalamualaikum :)
 
Kiri kanan jalan sekarang banyak gila jual durian. Dari RM 1 sampai lah yang semahai mungkin. Tepuk dada tanya poket..Memandai je buat peribahasa baru kan. Well the amazing is, aku tak pernah tergerak nak beli walaupun durian berlonggong-longgok kat tepi jalan area rumah aku. Sebab aku takde deria bau. Dah kira OKU ke ea?
 
Dah tu camne boleh ada durian party? jangan ler marah. I got an email, said TM buat buffet durian. Ada ke buat hari kerja. Dah tu tutup pukul 8 pulak tu.. Marah nih. Tak tau ke KL ni sesak gila dan petang-petang hujan lebat??? Peh...emo disitu..heeee.. Tinggalkan emo yer Cik Amanda.
 
TM bagi offer murah kan. So ambil ler peluang pergi makan. TM buat dekat Muzium Telekom.  
RM 10 for staff untuk orang luar RM15. Murah kan untuk selonggok durian macam ni..Ahaa..
Siap ada bagi tag nama tau. I like the word " Durian Party". Sound so oohsome. Kelas kamu yer TM. Cari duit lebih ke ape TM ni? But i think ok aper, memartabatkan buah-buahan tempatan. Tumph up untuk TM yer hadirin sekalian.
 
So aku punyer tamak, nak makan 6 biji durian. Tapi tinggal kenangan. Dapat makan 4 biji jer. Sebab seluar dah sendat. Oh men.rugi. Next time aku datang pakai baju kurung tak pun jubah.ok?
Durian baru ye uolls..
Korang kalau ada dengar pasal makan durian sampai pengsan ke,buffet durian ke better korang pergi. Sebab nya, kalau durian korang ambik tu tak sedap, boleh ambil yang lain. But if u olls beli, boleh tukar ke?mestilah tak.Then,Tadaaaaaaa.....Durian Crepe. RM 10. Same dengan harga yang aku bayar untuk buffet durian. Mavless!!!!!!
This week really-really durian party for me. So next year kalau panjang umur boleh pergi lagi dan korang pun jangan lupa untuk singgah makan durian tau. Tak rugi pun sebenarnya. Majulah Durian tempatan untuk negara. Chow Chin Chii.. Assalamualaikum :)

No comments: