Rooftop 2013

Assalamualaikum
Sape yang celebrate new year kat atas katil layan mimpi? angkat kaki!!..iolls sambut jugak la secoet. Mungkin orang pergi Dataran Merdeka, KLCC or have a gempaq dinner at Menara KL? Untung ler kan. Or mungkin lagi gempaq kalau ada yang dilamar 1 Jan 2013? Tahniah k.I olls duduk atas bumbung. Ulang suara, atas bumbung. Hahaha.Bumbung sape tuh takleh nak cite, takut kene saman. Hahaha.
Agak-agak korang, ini antena company ape????
Actually iolls takde nak plan pergi mane-mane pun. Tetiba undangan datang menjelma pulak. Ingat PM je ker ada undangan celebrate new year? aku pun ada jugak tau.Eceh macam Vip lak.
Anyways, thanks pada yang menjemput hamba yang kerdil ini yer. Actually,mula-mula tak nak pergi pun. Malu-malu koo chin ( kucing). But my friend, Tehah cakap suruh i datang. So dengan hilang segan silu on jer lah. Lagi pun makan free, sape taknak.aha.So iolls ajak lah my friend Ida.
beautiful view..with beautiful model.Siapa dia???
Sebab much better celebrate sesama kan.
We have BBQ and some karaoke. Ada ke kuda putih suruh nyanyi. Malu giler kot. Dah lah suara sumbang. Nasib baik tak hujan uolls. Kalau time i nyanyi tu hujan, mau tak kuar rumah seminggu..Malu tau!
This is my friends. Ida,Tehah, Fatin & me!!Fatin sorry muka awak tak nampak lak.
I think dalam lagi 15 minit nak pukul 12 tengah malam, iolls tengok banyak gila kereta benti tepi jalan. Wahhh....Jakun aku di situ. Sepanjang jalan ada kereta benti nak tengok bunga api.
can you see this??tak pun korang buat-buat nampak jer lah
For your info lah kan, bumbung yang iolls lepak tu, berhadapan dengan KLCC & Menara KL. So we olls leh tengok bunga api dari segenap ruang. Kecuali belakang bangunan ler.
I stay dekat KL almost 3 years. But this is my first time celebrate New Year yang sopan dan tidak bersesak-sesak. lagi 2 tahun tu celebrate kat hometown. I memang tak prefer untuk berada di Dataran Merdeka or KLCC. Not at all. Tak sudi nak berhimpit-himpit. Boleh imagine?
Semoga uolls yang ada azam tuh, harapnya dapat tunaikan lah dan menjadi kenyataan. Tahun 2012, jadikan ia satu kenangan dan panduan untuk terus hidup yang lebih baik dalam 2013. Tak salah untuk pandang ke belakang sejenak untuk kita betulkan diri kita dalam tahun baru.Adakah iolls golongan yang ketinggalan untuk wish Happy New Year 2013? Iolls tak kisah lambat ker, cepat ker, ketinggalan zaman ker. I nak wish jugak. Semoga tahun 2013 beri sinar kehidupan baru untuk kita semua. Kehidupan baru, ahli keluarga baru, status baru dan juga gaji baru. To Mr. Kuda Putih, semoga hajat dan azam tahun nie tercapai k. Till Then, Chow Chin Chii. Assalamualaikum :)

No comments: